mandag 17. februar 2014

P L A N T E N...



Monstera ( vindusplante) har omsider kommet i hus,
til flere sin glede (svigermor har nemlig lenge savnet grønne planter her i huset)

Og nå gjenstår det bare å finne den ultimate plass til den,
både med tanke på plantens beste i forhold til
trivsel og lys,
og sist men ikke minst
for øyet som skal se;)

Hvor synes du den passer best?

Har du noen favoritt planter kanskje?
Jeg finner nemlig så få jeg liker!
Dette kan bli spennende, fordi jeg kan ikke akkurat
skryte på meg "grønne fingre" ;)

Ønsker dere som titter innom en fin & forhåpentlig lys uke;)










9 kommentarer:

  1. Den er fin.....hvor kjøpte du den? Fin Dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant , skulle ønske jeg fant en mindre også. Denne fant jeg faktisk på plantasjen:)

      Slett
    2. Ja, ikke sant , skulle ønske jeg fant en mindre også. Denne fant jeg faktisk på plantasjen:)

      Slett
    3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
  2. Så fin plante! :) Jeg har bare en plante hjemme hos oss :o Med unntak av enkelte buketter som kjøpes inn av og til. Min grønne plante står ved sofaen. Liker den der :)

    Håper mandagen din har vært bra!
    Klem fra Lite hi

    SvarSlett
  3. Dette er jo den nye it-planten;) Jeg må ha planter- så synes det er fint at grønne planter er tilbake. Jeg synes at paraplyplanter er fine når de får en viss størrelse- men har klart å drepe to så langt- så jeg vet ikke helt hva jeg gjør galt. Lykkekastanjen jeg kjøpe på ikea har holdt seg veldig bra- så den kan jeg anbefale. Syntes den var fin ved siden av sofaen;)

    SvarSlett
  4. Jeg lengter etter grønne planter for tiden, men har ingen akkurat nå. Kommer til å skaffe meg noe lignende din når stuen er tømt for soveromsting. (holder på å pusse opp soverom, derfor er alt flyttet opp i stuen, litt slitsomt) Så ergo, ingen vits i å kjøpe grønn plante før dette er over. Smil ....

    SvarSlett
  5. Så fin! Den der er fin uansett hvor den står, -fint å ha den et sted en stund og så flytte den :)
    God helg!

    SvarSlett
  6. Tally ho, bloggsøster! :-) Du får hilse til Ralfefarfarsparadis på torsdag, - håper å treffe henne en gang også kan du hilse å si, så ser vi hva vi får til med tid og stund. Et lite spørsmål: Jeg vurderer å kjøpe en Nelsons Bubble lampe, lik den du har over spisebordet ditt i stua. Hvilken størrelse er det på deres? Bare sånn til sammenligning mener jeg. Ikke så lett å se for seg riktig størrelse kun utav bildet. Klemklem fra Beate

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)