mandag 12. august 2013

Dots ...

 
 
...fra muuto fikk sin plass til slutt.
Ble ikke helt som jeg hadde tenkt, men er fornøyd nå;)
De fine knaggene fra RETRO VILLA må vi nok
finne en ny & fin plass til;)
 
Dere er kanskje lei av gangen, jeg er faktisk ikke det og blir
bare mer og mer fornøyd
med sjakkgulvet også;)
 
Så da gjenstår kun gulv, bildevegg og noe annet plukk;)
Herlig, herlig!
 Og hva som blir det neste prosjektet, eller om det blir en real pause
gjenstår å se;)
 
 
Man blir aldri fri for jobb med et stort hus,
men heldigvis så digger mannen å pusle.
 
Fikk et spørsmål av en leser om hvordan vi har gjort
det oppover i trappen,
så derfor vises det også;)
 
Er du fan av å pusse opp, eller er du mer som meg
som elsker resultater?! Hihi!
 
Ønsker deg en finfin kveld!
 




 




25 kommentarer:

  1. Så nydelig! Fineste gangen jeg har sett!!! Herlige farger!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen hjertelig, også så hyggelig å høre;)

      Slett
  2. Hei! Dette var en godteripose av en blogg!
    Jippi!
    Jeg kom tilfeldig over bloggen din i dag, og nå har jeg kost meg gjennom maaange fine innlegg og deilige bilder :-) Inspirert til tusen!
    Hilsen Hege :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. ...og siden du spør; jeg er mest fan av resultatet, iallefall ikke grovarbeidet..he he.. Men bilder og dingser derimot, det elsker jeg å lage!!

      Slett
    2. Du og du så utrolig kult å høre;) Tusen takk for så innmari fin tilbakemelding,
      og nå må jeg nok innom deg en tur også;)

      Slett
  3. Kjempefint!
    Elsker fargen på veggen!!
    Fine og morsomme detaljer:)

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for nok en herlig tilbakemelding, det varmer;)
      Og skal videreformidles til mannen såklart;)

      Slett
  4. Heisan
    Bare elsker gangen din! Det ble så fint med herlige dots på veggen!
    Klemmer fra Kaspara

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker & bukker for en helt nydelige tilbakemedling;)
      Gir mersmak til mer oppussing det forhåpentligvis,hihi!

      Slett
  5. Herreguuud som jeg elsker den gangen deres! Norges fineste gang! Skikkelig interiørnerdete, hihi:D

    Maya

    SvarSlett
  6. jeg er interørnerdete altså, ikke gangen;)

    SvarSlett
  7. Hihi, takker! Spørs om du er like overbevist når du ser den live etterpå da;)
    Er faktisk superfornøyd selv,og det er en fryd å gå ned trappa om morgenen,hihi!

    sees snart;)

    SvarSlett
  8. Blir aldri lei bilder av en så lekker gang!
    Lekkert outfit på deg å da! :)

    Kjenner at lista for å male her er høy,
    nå når alt er nytt og hvitmalt. MEN som det
    frister når jeg ser disse flotte bildene, flinka!!

    Siw

    SvarSlett
    Svar
    1. Halla;) Tusen takk for herlig kommentar;)

      Slett
  9. Herlig gang! Tror jammen du har solgt inn sjakkruter til gangen vår også jeg ;-)

    SvarSlett
  10. Så flott det blir!! Har samme eames-knagg og fugleknagger som deg! Så fine!! Kjempfine bilder du viser!!Lykke til med de siste tingene :-)
    Fin onsdag til deg!!
    Klem Siri

    SvarSlett
  11. Den gangen din går det jo ikke ann å bli lei. Fin finere finest. Likte alt jeg. Rett og slett.

    SvarSlett
  12. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett



Så stas at DU tok turen innom, og jeg setter så STOR pris på kommentarer. & fine ord, Tusen takk fine du, det varmer ♥ mitt. En herlig dag til deg!

Har du spørsmål som du ikke ønsker å skrive her, så send meg gjerne en mail : mallabergh@hotmail.com.

Velkommen tilbake;)